saypa مدیر عضویت: 1397/03/04 تعداد پست: 1086 عنوان دردمقعد | مشاهده متن کامل بحث + 647 بازدید | 38 پست سلام من یبوست داشتم چن روزپیش مقعدم دردگرفت دیگه دردش ساکت نمیشه یبوست میشم اینجوریه بنظرتون چکارکنم 1402/08/04 | 06:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saypa مدیر استارتر عضویت: 1397/03/04 تعداد پست: 1086 پماد همورئید بزن منم این مشکل داشتم با دست میزنی بیرون مقعد؟
nahiddd عضویت: 1397/06/09 تعداد پست: 19052 با دست میزنی بیرون مقعد؟ اره مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
snow000 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1025 دکتر مراجعه کنید دارو میده. داخل اب گرم بشینید خیلی موثره. کلا اولش درد زیاده مزمن که شدباهربار یبوست دردوسوزش داری
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52969 عزیزم خون رو مدفوع هم دیدی تا حالا؟ منم هموروئید دارم درد ، سوزش مقعد موقع دفع و بعدشبیرون زدگی مث گوشت اضافه
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52969 پماد همورئید بزن منم این مشکل داشتم عزیزم ی سوال.. پماد انتی هموروئید خوبه بزنم؟ شما استفاده کردی؟ خون رو مدفوع هم دیدی تا حالا؟
nahiddd عضویت: 1397/06/09 تعداد پست: 19052 عزیزم ی سوال.. پماد انتی هموروئید خوبه بزنم؟ شما استفاده کردی؟ خون رو مدف ... خون رو مدفوع ندیدم ولی زخمی شدم اره خیلی مفید بود چند روز زدم و یبوست هم درمان گردم دردم از بین رفت مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52969 خون رو مدفوع ندیدم ولی زخمی شدم اره خیلی مفید بود چند روز زدم و یبوست هم درمان گردم دردم از بین رفت پس منم استفاده میکنم این پماد خونریزی هم درمان میکنه؟ البته چند روز بدجور یبوست شدم ببخشید.. مدفوع سفت موقع دفع فشار اوردم
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52969 خون رو مدفوع ندیدم ولی زخمی شدم اره خیلی مفید بود چند روز زدم و یبوست هم درمان گردم دردم از بین رفت عزیزم ببخشید پماد رو میشه با دست بزنیم ب مقعد؟ ی چیزی گذاشتن داخل جعبه بلد نیستم ازش استفاده کنم
nahiddd عضویت: 1397/06/09 تعداد پست: 19052 پس منم استفاده میکنم این پماد خونریزی هم درمان میکنه؟ البته چند روز بدجور یبوست شدم بب ... اره منم یبوست و دفع سفت داشتماره ولی اگ پماد آنتی فیشر هم بزنی باهاش بهتر اون برای شقاق و زخم خوبه مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
nahiddd عضویت: 1397/06/09 تعداد پست: 19052 عزیزم ببخشید پماد رو میشه با دست بزنیم ب مقعد؟ ی چیزی گذاشتن داخل جعبه بلد نیستم ازش استفا ... اره با دست میتونی بزنی مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
gggggjigjm عضویت: 1399/06/08 تعداد پست: 52969 اره منم یبوست و دفع سفت داشتم اره ولی اگ پماد آنتی فیشر هم بزنی باهاش بهتر اون برای شقاق و زخم خوبه این پمادو از داروخونه بدون نسخه گرفتم ایرادی نداره؟ برا شما دکتر داد؟ چ مدت باید استفاده کرد مثلا؟ طولانی مدت استفاده کنم پماد انتی هموروئید رو مشکلی نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنی عزیز