الناز۲۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/01/14 تعداد پست: 1171 عنوان مگه دکتر؟؟؟؟ 95 بازدید | 2 پست خداییش بیایید فرهنگ سازی کنیم. مطب پزشک سینما نیست که بعضیا خونوادگی میان. دیروز رفته بودم دکتر نصف بیشتر خانما با شوهر و دوتا بچه و مامان و خواهرشون اومده بودن برا هرکسی می خوای لاف بیای بیا فقط تو نی نی سایت نیا 1402/08/03 | 15:07 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
masiii1400 عضویت: 1400/04/25 تعداد پست: 144 اون قسمتش حال بهم زنه که توی بیمار باید رو صندلی بشینی ولی میبینی خانواده بیمار جا گرفتن😭مخصوصا باردار هم باشی
الناز۲۲ مدیر استارتر عضویت: 1401/01/14 تعداد پست: 1171 اون قسمتش حال بهم زنه که توی بیمار باید رو صندلی بشینی ولی میبینی خانواده بیمار جا گرفتن😭مخصوصا بار ... واقعا رعایت نمی کنن برا هرکسی می خوای لاف بیای بیا فقط تو نی نی سایت نیا