2777
2789
عنوان

این طبیعیه؟!

69 بازدید | 8 پست

مغازه داریم مامانم با بابام میره من کلا خونه تنهام صبح تا شب اوایل خیلی برام خوب بود ک خونه تنهام ولی الان حس تنهایی رو بیشتر احساس میکنم خونه کسی هم دوست ندارم برم اگ برم اونم بع زور خونه بابا بزرگم یا خونه دوستم همین الان دلم برا گذشته که با مامانم خونه بودم تنگ شده و شروع میکنم گریه کردن استرس و تپش قلب میگیرم حالم خوبه ها یهویی گریم میگیره و حالم بد میشه

یا ابوفاضل آقای من😍🥺

من از ۷ تا ۱۹ سالگی همین بود ماجرام🤕

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا؟  الان بهتری

منم پدر مادر خونه نبودن بعد هم هر دو شاغل شدن

نه اون تنهایی و افسردگی همیشه موند تو وجودم بهش عادت کردم الان از جاهای شلوغ بدم میاد

۱۹ سالم بود ازدواج کردم الان مادرم نشسته تو خونه گفتم اهان منتظر بودی من برم بعد بیای بشینی تو خونه😏

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792