داره یکسال میشه که باهاشم و خیلی دوستش دارم
هنوزم قد روزای اول فکرش تو سرم تازست …
با اینکه سرکار نمیرم … تمام تلاشمو برای خوشحال کردنش با کادو تولد و اینا میکنم …
اولش فکر کردم احمقانست که وقتی میتونم پولمو ذخیره کنم کادو بخرم
اما قلبم خیلی اوکیه و خیلی بهش روا دارم …
نمیدونم
خیلی دوستش دارم