2777
2789

لیزر بیکینی هم انجام میدی؟ 

‏تمام «دوستت دارم» های دنیا یه طرف، اینجا که پابلو نرودا میگه: ‏«از میان تمام چیزهایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم.» هم یه طرف🧡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه همین . ی باره عیب نداره،،من تامپون گذاشته بودم،،اپراتور گف هیچ عیبی نداره فقط ممکن یکم دردت بیشتر باشه وگرنه مشکلی نیس برید

  کسی که با دردش میخوابد، انشالله با درمانش بیدار شود🦋🌾.  چه می‌شود کرد؟مگر می‌شود دنیا را پاره کردو از تویش خوشبختی درآورد؟همین است که هست
نه دیگ واس این جلسه....شنیدم خطر داره ولی جاهای دیگ ن:/

نه مشکلی نداره

‏تمام «دوستت دارم» های دنیا یه طرف، اینجا که پابلو نرودا میگه: ‏«از میان تمام چیزهایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم.» هم یه طرف🧡
اگه همین . ی باره عیب نداره،،من تامپون گذاشته بودم،،اپراتور گف هیچ عیبی نداره فقط ممکن یکم دردت بیشت ...

بیکینی رو اصلا نباید تو دوران پریود لیزر کرد چون دهانه رحم بازه و خطرناکه 

‏تمام «دوستت دارم» های دنیا یه طرف، اینجا که پابلو نرودا میگه: ‏«از میان تمام چیزهایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم.» هم یه طرف🧡
وایییی نکنه واسه منمم خطر داشته باشه..نرم یعنی؟

بجز اون قسمت بقیه بدن مشکلی نداره

‏تمام «دوستت دارم» های دنیا یه طرف، اینجا که پابلو نرودا میگه: ‏«از میان تمام چیزهایی که دیده ام، تنها تویی که می خواهم به دیدنش ادامه دهم.» هم یه طرف🧡
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز