2777
2789
عنوان

قتل بد؟

325 بازدید | 12 پست

یکی از اشناهای نزدیکمون چند روز پیش به قتل رسید میگن با یکی از اشناهاش بیرون بوده بعد رفته خونه پسرش تنها بوده تمیز کاری داشته میکرده بعد رفته استراحت کنه رو مبل قاتلا اومدن به بدترین شکل ممکن سوزوندش و با دستاشون خفش کردن! فکر میکردن سوختگیش به به کردنش میرسه و صحنه سازی نمیشع اما...

تموم طلاهایی که خودش داشته و پسرش اینا بردن!

دلیل اصلی هم فکر میکنم طلا و مشکل بوده.موهاش و کندن و زجرش دادن در اخر کشتش خیلیییی بد شدددد خیلیییی))))) خیلییی جوون بود نظرتون چیه درباره اینجور ادما؛



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درمورد قاتل یا مقتول؟ درکل اینروزا نباید طلا رو بریزی دوروبرت

کلا.اره خیلیی بده از وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم اخع اون زنه خیلیی جوون بود باورت نمیشع واقعا 

خیلی راحت پیدا میشه.چندسال پیش یه زن و شوهر میانسالو تو خونشون کشتن مثل اینکه اول مرده رو کشتن زنه باهاشون درگیر شده بود مثل اینکه موقع درگیری چندتا از تار موی بدن قاتل توی دستش و پوست بدن قاتل لای ناخن خانومه بود بعد اونایی که بهشون مشکوک بودنو بردن آگاهی دی ان ای گرفتن فهمیدن کار کیه

وای بیچاره چه ادمای سنگدلی بودن چطور سوزوندن خونه اتیش نگرفته

اولش صحنه سازی میکردن شوفاژ اتیش گرفته بعداش شارژر اخرشم معلوم شد ق+تل 

نه فقط مبلی که روش بود و سقفش کمی اتیش گرفت.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز