2777
2789
عنوان

مترو صادقیه

202 بازدید | 10 پست

سلام دوستان.من خیلی اشنایی با خطوط اتوبوس ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید،از پایانه میدان ازادی چطوری میتونم برم متروصادقیه؟خط اتوبوس یا تاکسی هست که مستقیم بره؟

Hair.mehri@ممنون میشم پیجم رو حمایت کنید ،سوالات حوضه زیباییتون رو صادقانه حواب میدم 

با بی آر تی های علوم تحقیقات میای میدان صادقیه

از اونجا یه تاکسی بشین

پیاده هم ۱۵ مین راهه

🔴 از این به بعد بجای کلمه بیماری های “مادر زادی” از کلمه “بدو تولد” استفاده کن 🔴  تو سیستم وزارت بهداشت و آموزش هم داره این کلمه اصلاح میشه و بخشنامه اومده  که واژه مادر حذف بشه چون در خیلی از این بیماریها مادر نقشی نداره ولی همیشه بار منفی و حس سرزنش گر روی مادر میمونه بابت این موضوع. شما هم از امروز شروع کنید تمرین کنید دیگه از این کلمه استفاده نکنید اگر هم جایی شنیدید اصلاحش کنید تا به مرور از جامعه حذف بشه🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بامتروبرو ازاتوبوس خبرندارم از میدون ازادی سوارمیشی ایستگاه اخر صادقیه هست

خطوط مترو رو نگاه کردم از میدون ازادی به متروصادقیه خط مستقیمی نداره که

Hair.mehri@ممنون میشم پیجم رو حمایت کنید ،سوالات حوضه زیباییتون رو صادقانه حواب میدم 

بی آر تی های دانشگاه علوم و تحقیقات میره آزادی، از مترو صادقیه یکم پیاده روی داره 

تعجیل در فرج امام زمان (ع) صلوات. خدایا نایب به حق امام زمان و زعیم شیعه امام خامنه ای عزیزم رو تا ظهور حجت در پناه خودت حفظ کن و دشمنان کشورم رو یا هدایت کن یا نابود. خدایا منو تو ظهور امام زمانت سهیم کن، آرزومه دنیای بعد از ظهور حجتت رو ببینم ان شاءالله   
میدان آزادی مترو داره تا ارم سبز. اونجا پیاده شو خط عوض کن برای صادقیه 

اونطوری فکر کنم خیلی زمان بره،از میدون ازادی قطعا مستقیم باید یه خطی باشه

Hair.mehri@ممنون میشم پیجم رو حمایت کنید ،سوالات حوضه زیباییتون رو صادقانه حواب میدم 
خط مترو مستقیم نیس اما بی ار تی داره 

فکر کنم این بهتر باشه،ممنون از راهنماییتون

Hair.mehri@ممنون میشم پیجم رو حمایت کنید ،سوالات حوضه زیباییتون رو صادقانه حواب میدم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز