2777
2789
عنوان

شک در ازدواج

701 بازدید | 18 پست

سلام بچه ها خوبین 

بچه ها من با نامزدم ۳ ماه دوست بودم و این وسط ها ما کلی بهم میزدیم (چون مادرشوهرم معتقد بود پسرم فعلا نباید ازدواج کنه) دیگه با تلاش های بسیار نامزدم مادرش قبول کرد و اومدن خواستگاری

نامزدم از نظر معیار های منطقی کامل اون چیزیه که پن میخوام ولی از نظر ظاهری یکم ایراد میگیرم ازش (اصلااا زشت نیست وبه گفته دیگران خیلییییی بهم میایم ) ولی بعضی وقت ها فک. میکنم که شاید دوسش ندارم یا چی 

از طرفی اصلا دلم نمیخواد حتی به بهم زدن فکر کنم چون نمیتونم کسی رو پیدا کنم که از نظر اخلاقی،فرهنگی،اعتقادی انقدر شبیه من باشه 

چیکار کنم دوسش داشته باشم و عاشقش بشم؟؟

(۵ ماهه نامزد کردیم)

دوستیتون خیلی زود به نامزدی ختم شد

بنظرم طبیعیه دودل بودن یه مدت بگذره به ثبات می رسین

غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا اگه پسر نمیومد خواستگاری باید الان چله میگرفتیم برا اسی که پسره بیاد🥴

حالا که هم اومده ..عشق خاموش شد 

به نظر من اول باید معنای عشق درک کنی گلم 

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠
حالا اگه پسر نمیومد خواستگاری باید الان چله میگرفتیم برا اسی که پسره بیاد🥴 حالا که هم اومده ..عشق ...

اتفاقا هی که بهم میزدیم من نذر کردم اگه بهم برسیم زیارت عاشورا میخکنم به مدت ۳۰ روز الان چمه پس😐

دوستیتون خیلی زود به نامزدی ختم شد بنظرم طبیعیه دودل بودن یه مدت بگذره به ثبات می رسین

خیلییی زود من اصلا قبل از دوستیمون ازش بدم میومد ولی چون معیار های منو داشت باهاش دوست شدم و یک بار قرار گذاشتیم و مهرش تقریبا به دلم نشست 

اتفاقا هی که بهم میزدیم من نذر کردم اگه بهم برسیم زیارت عاشورا میخکنم به مدت ۳۰ روز الان چمه پس😐

 اون موقع هوا تو کلت بود عشق نیس ..

الانم اگه حس میکنی واقعن ب دلت نیست بهم بزن

حداقل اون پسره بیچاره الکی دلخوش ی زندگی نمیشه



اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز