2777
2789
عنوان

جدایی درست بود؟

101 بازدید | 6 پست

من چند ماهی با یه پسری دوست بودم (البته لانگ دیستنس یا همون از راه دور)

ایشون خیلی آقای محترم و باشخصیتی بود و باهام خوب رفتار می‌کرد 

منتها اختلاف سنی در حد ۷ سال اینا داشتیم و از نظر اجتماعی از من پایین تر بود یکم 

ولی مشکل من این بود که دور بودیم و این عاقا وایب رفیق بازی بهم میداد 

یعنی از صبح تا یه ساعتی که سرکار بود بعدشم بیشتر پیش دوستاش بود و خیلی وقتا پیش اونا میخوابید 

منم بعد چندماه گفتم که فک نکنم با هم به جایی برسیم و بهتره تمومش کنیم 

حالا گفت یه مدت از هم دور باشیم بعد عاقلانه تصمیم بگیریم

به نظرتون کار درستی کردم؟ شما بودین چیکار می کردین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از این جور روابط فراری و بیزارم ملت رو در رو همدیگرو نمیشناسن بعد شما از راه دور اخه؟؟؟

همه جوره آدم محترمی بود 

خیلی امتحانش کردم 

منتها بازم قطعا یه سری چیزا هست که من نمیدونم در موردش...اونم همینطور 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز