2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قبول میکنن مگه؟ 

برو مشکلتو بگو یه سری ها هستن قبول کنن 

البته اگه مشکلی با شوهرت نداری ننداز 

چون دیکه نیم دونی بعدا خدا بهت بچه میده یا نه 

و هزاران اختماله دیگه 

اگه مشکلت فقط توی عقد بودنه ننداز قسمتت بوده زود بچه بیاری

من بچه ی اولم نه ماهش بود باردار شدم قرص خوردم و با سختی سقط کردم ولی توی پروسه سقط خیلی ناراحت بودم که دارم بچه ی خودمو از بین میبرم 

توی همون لرز به خدا کفتم دیکه اخرین بارمه 

دوباره ناخواسته با جلوگیری طبیعی بعد سه ماه باردار شدم و تا وقتی که چهارماهم بود متوحه نشدم و نتیجشم اینه الان دوتا پسر گل دارم 

برو مشکلتو بگو یه سری ها هستن قبول کنن  البته اگه مشکلی با شوهرت نداری ننداز  چون دیکه ن ...

نمیتونم هیچ جوره شرایط ‌شو ندارم با اینکه پیشگیری کردیم اما شد

هیچ جوره نمیتونم و گنه عاشق بچع م

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حسرت حس بدیه

nugarin | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز