2789
من صفرم و بیشتر واسه همین استرس دارم بعدشم کلی زمان کجاست هفت هشت ماه بیشتر نمونده تا کنکور😬

خب زمان که به عقب برنمیگرده بجنب تا همین زمان از دستت در نرفته

ستاد روحیه دهی به حریف 

گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود، با غم آنها که برای ما جان دادند چه باید کرد؟ از کتاب قصه نسل ما خون جاری میشود

سال دیگه این موقع تند تند زیر بارون میدوییم که ب کلاسامون برسیم‌بعد کلاسم با بچها میریم کافه و بازار ...

بوغضم گرف

گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود، با غم آنها که برای ما جان دادند چه باید کرد؟ از کتاب قصه نسل ما خون جاری میشود

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بیشتر واسه رقابت بیشتر قلمچی دچار تردید شدم از طرفی هم میگن تو قلمچی تقلب زیاده احتمالا ماز ثبت‌نام ...

ان شاءالله، منم باز یکم تحقیق کنم ببینم چیکار کنم :))))

تیکر بارداری نیست تیکر کنکورهههه میشه لطفا واسه قبولیم تو رشته و دانشگا هدفم و عاقبت بخیری و حاجت روایی همه ی صلوات بفرستی؟ :)))))))
اره  دوستان میگن تل صبح باید بیدارشیما

من برناممو امروز با بدبختی ماهانه و هفتگی نوشتم از دوشنبه شروع میکنم هنوز منابعم کامل نیس

تلگرام هم عیب نداره 

گیرم که فردا سپیده سر زند و روزگار به کام شود، با غم آنها که برای ما جان دادند چه باید کرد؟ از کتاب قصه نسل ما خون جاری میشود

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز