2789
عنوان

برای کنکور

91 بازدید | 13 پست

من سال یازدهم ریاضی فیزیک ام و می خوام از همین الان شروع کنم برای کنکور و اینکه نمیدونم باید تخصصی و عمومی رو با هم بخونم یا نه فقط تخصصیه و اینکه کلا راهنمایی کنید چجوری درس بخونم تست بزنم

باید عمومی‌ها رو هم تو برنامه‌ات داشته باشی حالا برای کنکور نه ولی در حد نهایی بخونی چون تاثیر معدل هست یه نگاه به سوالات نهایی بنداز ببین سطحشو

برای تخصصی‌ها بیشتر تست بزن و کتاب تست بگیر و کنکوری بخون

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه چیز دیگه من ورزش هم میکنم برای کنکور باید ورزشمو ول کنم؟

نه باید یه برنامه ریزی درست داشته باشی که وقت ورزش رو هم داشته باشی

اتفاقا باشه خوبه به هرحال ورزش به آدم انرژی میده

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم

دهم اصلا تست نزدی؟

سطحت تو درس‌ها چطوره؟ در حد مدرسه بلدی یا نیازه که از صفر شروع کنی؟ چون باتوجه به سطحت باید کتاب بخری که مفید باشه برات

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم
خب الان از پایه دهم شروع کنم خوندن و تست بزنم؟

خب اگه دهم رو نخوندی آره

ولی عمومی‌ها دهم رو نخون (البته از معلمی یا مشاوری بپرس ببین دهمت که نهایی نبوده سال کنکورت تاثیر داره یا نه و اگه تاثیر داره چجوری میتونی نمراتت رو بهتر کنی ولی فکر نکنم تاثیر داشته باشه چون نهایی نبود)

ولی تخصصی‌های دهم رو حتما شروع کن از الان موازی با یازدهم تست‌هاشو بزن

جوری نباشه که بچسبی به دهم یازدهم رو ول کنی یا بچسبی به یازدهم دهمو ول کنی

موازی کنار هم پیش ببر که تا تابستون دهم و یازدهم رو جمع کنی اونموقع مرور کنی و پیشخوانی دوازدهم

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم
من صفر صفرم در حد مدرسه بلدم تا حالا یه تست هم نزدم

خب درحد مدرسه بلدی یعنی نمرات امتحان‌هات و اینا خوبه دیگه؟

چون برای چندتا درس میخوام بهت منابع معرفی کنم اگه نمرات امتحان‌هات خوب نیست که منابع شروع از صفر بهت معرفی کنم اگه درحد مدرسه بلدی و کتاب درسی رو خوب بلدی سطح بالاتری معرفی کنم تست بزنی

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم
نه بابا تو مدرسه من نمره هام هفده به بالاست

خب خیلی هم عالی پس اصلا نیاز نیست سراغ منابعی مثل آمدزش شگفت‌انگیز خیلی سبز یا سبرتا پیاز گاج بری

سطحت بالاتره کتاب‌های سطح بالاتری هم کار کن

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم

برای ریاضی دهم و فیزیک دهم و یازدهم و شیمی دهم و یازدهم تحلیل منابع پوریا مردوخی رو نگاه کن کتاب‌ها رو خیلی خوب بررسی میکنه تو اینترنت سرچ کنی احتمالا بیاد فیلم‌‌هاش

من موسسه‌اشو تایید یا رد نمی‌کنم ولی تحلیل‌هاش به نظرم واقعا خوبن

و اینکه تحلیل جامع رو جدا داره تحلیل دهم جدا و یازدهم جدا

شما دهم و یازدهمشو ببین

(خودش مشاور کنکور تجربیه انگار ولی خب فیزیک و شیمی و ریاضی دهم تجربی و ریاضی تقریبا مشترکه)

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز