نزدیک یه ماهه تو یه رابطه ایم که اولش مثل ماه عسل بود، سر همین وابسته شدم. طرفم نشونه های یه ادم سمی رو داره.
کسی که قبلا یه سال و نیم باهاش توی رابطه بودم خیلی سمی بود، خودشو تنها میدونست نمیتونست همدردی کنه خودشیفته بود و افسرده
الان رلمم همینجوریه ولی هنوز شدت خودشو نشون نداده. چکار کنم از وابستگی دربیام و زود از رابطه خلاص شم؟ بدترش اینه ک خانوادمم فهمیدن