گودزیلاهستمممم مدیر استارتر عضویت: 1400/10/26 تعداد پست: 231 عنوان رشد ابرو؟ 45 بازدید | 1 پست یه قسمتی رو قیچی کردم چقدر طول میکشه در بیاد؟ با بند چی؟ کلا چقدر طول میکشه مثل اولش شه؟ تاپیک قبلیم رو هم بخونید 1402/07/28 | 12:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
m_hssaaa عضویت: 1401/08/02 تعداد پست: 333 من خودم بالای ابرومو قیچی کردم یبار از روی نادونی الان دیگه درنمیاد :) کلا نباید به بالای ابروت دست بزنی درنمیاد اصلا آخر بِدَمد صُبحِ اُمـید از شبِ من...