2777
2789
عنوان

چراقبلاآ

37 بازدید | 0 پست

بیشترعکس وفیلم میگرفتم کلی فیلم وعکس دارم امشب داشتم میدیدم کلی خاطره واسم زنده شد همش تزهرگوشه وکناری .....

چقدر شوهرم جوونتربود کمترموی سفید داست چقدر غصم شد زمانی ک عکسی ک بامادرخدابیامرزش سفت بغلش گرفته رودیدم.....😔

همش بهم میکفتن چرا اینقدرعکس میگیری🤣🤣🤣الان متوجه شدن ک چ کارخوبیه.....خودم چ جوونتربودم الان جا افتاده شدم🤭🤭🤭🤭

چقدرعکس ازپسربزرگم دارم ولی کوچیکه ن متاسفانه....میخوام باز کلی عکس وفیلم بگیرم....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز