بیشترعکس وفیلم میگرفتم کلی فیلم وعکس دارم امشب داشتم میدیدم کلی خاطره واسم زنده شد همش تزهرگوشه وکناری .....
چقدر شوهرم جوونتربود کمترموی سفید داست چقدر غصم شد زمانی ک عکسی ک بامادرخدابیامرزش سفت بغلش گرفته رودیدم.....😔
همش بهم میکفتن چرا اینقدرعکس میگیری🤣🤣🤣الان متوجه شدن ک چ کارخوبیه.....خودم چ جوونتربودم الان جا افتاده شدم🤭🤭🤭🤭
چقدرعکس ازپسربزرگم دارم ولی کوچیکه ن متاسفانه....میخوام باز کلی عکس وفیلم بگیرم....