چندوقت بود فوقالعاده دندون درد داشتم تا اینکه دروز پیش رفتم دندون پزشکی یه دندون شیری ریشش مونده بود وسط دوتا دندونم😑🤦🏻♀️ کشید اونو همه چی اوکی بود دیروز یهو از ظهر مثل چی دندون درد گرفتم داشتم میمردم یه ژلوفن و سه تا ریفن خوردم (تا سه شب یهو قط میشد میگرفت) بعد دیگه خوب بود باز الان درد میکنه
مگه نکشید باز چرا درد میکنه اخه