بچه ها بین دو راهی گیر کردم نظر میدید؟ من ۸ ساله ک زبان میخونمم توی یک آموزشگاهی
تا حالا کسی نبوده ک توی این آموزشگاه مکالمه یاد گرفته باشه
یعنی مثلا من بلدم تدریس کنم قواعد درس بدم ولی مسلط نیستم به مکالمه ۲ سال دیگ هم باید برم تا تموم بشه
دو جلسه هست ک نرفتم
درسممم خیلیی خوب بوده
بهترین بودم ..ولی واقعا احساس میکنممم نتیجه دلخاهمو نمیگیرم با توجه به اینکه من شمال کشور زندگی میکنممم و توی منطقه ای هم هستم ک خیلیی به این چیزا اهمیت نمیدن همین آموزشگاه هست ک بیشتر کار میکنه ولی واقعا موندم برم ادامه بد یا ن...خستمه