2777
2789
عنوان

میشه بیاین💚🫂

59 بازدید | 6 پست

بچه ها بین دو راهی گیر کردم نظر میدید؟ من ۸ ساله ک زبان میخونمم توی یک آموزشگاهی 

تا حالا کسی نبوده ک توی این آموزشگاه مکالمه یاد گرفته باشه 

یعنی مثلا من بلدم تدریس کنم قواعد درس بدم ولی مسلط نیستم به مکالمه ۲ سال دیگ هم باید برم تا تموم بشه 

دو جلسه هست ک نرفتم 

درسممم خیلیی خوب بوده 

بهترین بودم ..ولی واقعا احساس میکنممم نتیجه دلخاهمو نمیگیرم با توجه به اینکه من شمال کشور زندگی میکنممم و توی منطقه ای هم هستم ک خیلیی به این چیزا اهمیت نمیدن همین آموزشگاه هست ک بیشتر کار میکنه ولی واقعا موندم برم ادامه بد یا ن...خستمه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیز اگه امکان تغییر آموزشگاه براتون مقدر نیست این دوسال رو ادامه بدین و اگه ت سنی هستین که کنکور ندادین تلاش کنید تا زبان قبول بشین در غیر این صورت به آموزشگاه بهتری برین و رو مکالمتون بیشتر کار کنید

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز