2777
2789

پشت کمرت ؟ من دارم 

دوستم چن روز پیش جراحی نکرده لیزر کرده میگفت خیلی راحت و سریع و عالیه بعدش هیچی هیچی درد نداشته خیلی راصی بود فقط هزینش۷ تومنه اما جراحی دولتی ۲۰۰ تومنه ولی ب شدتتتت ترسناک و درد ناکه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من داشتم و عمل کردم 

عمقش ۱۵ سانت بود

خود عمل ۲۰ دقیقه طول کشید ولی مراقبت های بعدش دهنمو سرویس کرد


حتما باید عمل شع

نر بوگندو نه درخواست دوستی بده نه ریپلای کن فهمیدی یا بیام حالیت کنم عقب مونده🖕🏿

اره واییی من ۷ تومن ندارم ۲۰۰ تومن که ترسناکه مگه چجوریه؟

اونو با تیغ باز میکنن خیلی وحشتناکه خون ریزی م داره زخمه دیگ یا بخیه میزنن یا میگن باز باید باشه تا چن ماه خودش گوشت بگیره هر روزم کلییی گاز و پانسمان میزارن تو زخم

لیزز خیلی خوبه و اصلا هیچ دردی ندارع

عزیزم لیزر اصلا خوب نیست دوباره عود می‌کنه 

من پیش دکتر علیرضا مهاجری عمل کردم تو اصفهان بهترین جراح اصفهانه خداراشکر راضیم ، دوست خودم چهاربار لیزر کرد و عود کرد و بعد در نهایت پیش دکتر مهاجری عمل کرد و کاملاا خوب شد

نر بوگندو نه درخواست دوستی بده نه ریپلای کن فهمیدی یا بیام حالیت کنم عقب مونده🖕🏿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز