چرا با داشتن شرایط خوب بازم هیچ خواستگاری ندارم
چند سال پیش ک شاغل نبودم بهم میگفتن برو سرکار شاغل شو با اینکه تو اجتماعم بودم بازم هیج خبری نمیشد.
الان شاغلم
قیافم خوبه
تیپ و ظاهرم اوکیه
خانواده خوشنامی دارم
ولی بازم هیچ خبری نمیشه برام
آخه چرا علتش چیه
بخدا دوستای من بچه دارن
حتی کوچیکتر از منم ازدواج کردن
ولی من هیچ خواستگاری ندارم
ولی همه فکر میکنن هزارتا خواستگار دارم
من از بقیه چی کم دارم
حسودیم میشه وقتی میبینم دوستام خاطر خواه دارن و کسی عاشقشونه