2777
2789
عنوان

برون گرایی

38 بازدید | 4 پست

من یه ادم برون گرام و به نظرم برون گراها خیلی مظلومن، به حرم برون گرایی اونا باید همیشه زنگ بزنن اونا باید اول پیام بدن، اونا همیشه پر انرژی ان و غمشون کاملن واضحه، پر از انرژی ان و تو موقعیت هایی مثل سال کنکور خیلی براشون سخته(بنده سال کنکورمه) نمیتونن چیزی تو دلشون نگه دارن و همه چی رو در مورد خودشون میگن، عاشق حرف زدنن و همه فکر میکنن که وراجن، اگه با یکی درون گرا دوست باشن کاملا باید رابطه رو به دست بگیرن 

ولی برون گرایی به نظرم یه دنیایی به سمت بیرون و یه دنیایی به سمت نت های شاد موسیقی و پر از رک و راست بودن و خنده و فریاد های پر از شادیع، انسان های برون کرا کمتر از درون گراها هستن و به همین دلیل خیلی بهشون توجه میشه بااحترام به همه درون گراها به نظرم برون گرایی خیلی چیز باحالیه، با اینکه به خاطرش خیلی به ف*اک رفتمو و ضایع شدم ولی من عاشقشم😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس فکر کنم این یه چیزه رایجع درون گرایی برون گرایی نداره

نه 

کاملا بستگی به خودت داره که چطوری به اتفاقایی که دورت میفته واکنش نشون بدی

بریدن از زندگی زمان میبرد! دلش خواب میخواست! اما مشکل اینجا بود که فردا دوباره باید به زندگی کردن ادامه میداد! 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792