2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

92 بازدید | 6 پست

یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت می‌کردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم تو خییلی تو ذهنت زوم کردی به تک تک رفتارش عزیزم بعضی وقتا بگو بخند یا محبت یه شخص نشونه عاشق شدنش نیس باید جنبشو داشته باشیم و هر رفتاری رو نشونه علاقه طرف ندونیم ، بنظرم خیلی زرنگه راهشو بلده مطمئن باش حسی باشه پیشنهاد میده ، رفتار خودتم عادی بگیر و اصلا زوم نکن رو کاراش یا رفتاراش ، موفق باشی گلم 

راه چیو بلده من خیلی عادی رفتار میکنم

منظورم اینه که داخل ذهنت رفتاراش رو کنکاش نکن تا یه وق خدای ناکرده ناخواسته وابسته نشی و حسی هم نباشه اذیت میشی ، اگه واقعا حسی داشته باشه اینجور ادما راه ابرازشم بلدن و بهتون میگه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز