2777
2789
عنوان

نظرتون چیه

75 بازدید | 8 پست

یک پسر مجرد همکارم هست مدیرم هست وقتی دوتایی هستیم شوخی میکنه باهام جلو همکارا خیلی باهام خوب نیست بعضی وقتا یهویی بدون اتفاق خاصی نگام میکنه وقتی با هم بحث میکنیم اگر من مقصر باشم ولی ناراحت بشم به طور نامحسوس میاد از دلم در بیاره جدیدا باهام الکی لجبازی میکنه اخلاقش خیلی رو اعصابم هست چه طوری باهاش رفتار کنم به نظرتون تو فکرش چی میگذره جدیدا پشت تلفن هم وقتی باهام صحبت میکنه هول میشه اشتباه صحبت میکنه یک بار هم دونفری زیر بارون تو محل کار بودیم گفت هوا دونفر است ما هم کسی رو نداریم باهاش قدم بزنیم بعدشم هر وقت از هم خداحافظی میکردیم بهم میگفت مواظب خودت باش به بقیه ی همکارا نمیگفت هر وقت صحبت می‌کردم باهاش لبخند مهربون میزد فقط نگاه میکرد

بازم شما😐😐😐😐


ازونجایی که درمورد هر موضوعی نظر نمیدم ؛ پس اگه نظرمو یه جا گفتم که مخالفش بودی لطفا ریپلای نکن نمیخوام متقاعدم کنی،چون نظرم طبق تجربه خودمه😊••••••• امروز دوم شهریور۱۴۰۲با خودم عهد میبیندم که بجز راهنمایی و مشاوره در حد درک و فهم خودم از موضوع بحث؛ در هیچ تاپیکی پست نگذارم و البته بجز موارد فان ؛؛ و هیچ‌وقت در تاپیک های تعریف از خانواده اعم از پدر،مادر،خواهر،برادر،همسر و فرزند شرکت نکنم ،چون هروقت شرکت کردم بعدش کلی انرژی منفی روانه زندگی خودم و اون افراد شد!!! •••••••••روابط دوستانه یا عاشقانه تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش،باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت خوشحالی و آسون تر شدن مسیر زندگیت باشن، اونا باید باشن تا از زندگیت لذت بیشتری ببری و حالت خوب باشه کنارشون نه برعکسش،زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست•••••••••

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز