2777
2789
عنوان

من و دخترم❤ ۰۲/۰۷/۲۰

363 بازدید | 23 پست

امشب با دخترم و همسرم دور هم نشسته بودیم وروجک اومد با هیجان بهم گفت مامان مامان ... بابا گفت مامانتو خیلی دوست دارم 🙄 برگشتم به شوهرم نگاه کردم که چی داره میگه دخترم سریع پتو رو کشید روم گفت باید خجالت بکشی الان زود قایم شو😳😳😳😳😳😳😲😲

واقعا هنگ کردم از دستش حالا ما جلوی دخترم ابراز علاقه میکنیم باهم خیلی خوبیم چرا خجالت بکشم آخه وروجکم

*****

دیروز هم بیرون بودیم دوست مشترک شوهرمو بابام رو دیدیم بهمون گفت دخترم شبیه پدربزرگش شده 

بابا بزرگشم خیلی دوست داره ها ولی 

خانم بهش برخورد با اخم گفت نخیرم  من که سیبیل ندارم 😂😂😂

ولی خیلی سیبیل داره دنیا اومده بود یه گوله پشمالو بود 

که فقط سیبیل و مو بود اصلا پیشونی نداشت مو های سرش و پیشونی و ابروش یکی بود نمیشد از هم تفکیک کرد 😅😅😅😅

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  

🤣❤️عزیزم

خداحفظش کنه

به صُبـح می‌رسـد این روزگـارِ دائـم شَـب... :)❤️✨         هيچ چيز دوبار اتفاق نمی افتد و اتفاق نخواهد افتاد! به همين دليل، ناشی به دنيا آمده‌ايم و خام خواهيم رفت!                                     هیچ روزی تکرار نمی‌شود،.                                                                  دو شب شبیه هم نیست،                                                                  دو بوسه یکی نیستند،.                                                                  نگاه ِقبلی مثل ِنگاه ِبعدی نیست...!                                                    بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که: نه سوادِ حرف زدن داشته باشد، نه شعورِ لازم برای خاموش ماندن...                                                                       ‌    👤#ژان_دلابرویه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میشه بخوریش؟🥺

خدا بهت ببخشه الهی

من همیشه محترمانه و با ادب نظرمو بیان میکنم. هر جا ادب نشون دادم و بی ادبی دیدم عین خودشون رفتار نمیکنم و نمیگم با هرکی عین خودش، فقط به این فکر میکنم که من از یه گوساله توقع ادب ندارم! چون اون تو طویله بزرگ شده، از طرفی بین گاوها هم رشد کرده! در مورد خیلیا هم همینطوره. مراقب شخصیت خودتون باشید🤩🌹سر تا پایم را خلاصه کنندمی شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس، شاید "خاکی" از گلدان‌یا حتی "غباری" بر پنجره! اما مرا از این میان برگزیدند :برای" نهایت"برای" شرافت"برای" انسانیت"و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :" نفس کشیدن "" دیدن "" شنیدن "" فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام :برای قرب برای رجعت برای سعادت من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:به انتخاب، به تغییر ، به شوریدن، به" محبت "

🤣❤️عزیزم خداحفظش کنه

مرسی عزیزم😘😘

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
فقط اونجا که گفتی ولی سیبیل داره😅

آحه داره 🥰

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
مرسی عزیزم😘😘

قربونت❤️😘

به صُبـح می‌رسـد این روزگـارِ دائـم شَـب... :)❤️✨         هيچ چيز دوبار اتفاق نمی افتد و اتفاق نخواهد افتاد! به همين دليل، ناشی به دنيا آمده‌ايم و خام خواهيم رفت!                                     هیچ روزی تکرار نمی‌شود،.                                                                  دو شب شبیه هم نیست،                                                                  دو بوسه یکی نیستند،.                                                                  نگاه ِقبلی مثل ِنگاه ِبعدی نیست...!                                                    بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که: نه سوادِ حرف زدن داشته باشد، نه شعورِ لازم برای خاموش ماندن...                                                                       ‌    👤#ژان_دلابرویه
اخیییی خدا حفظش کنه براتون💚

ممنون گلم💜

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
میخواستم بخورمش ولی ترسیدم گوله ی پشم تو گلوم گیر کنه😕🤪

ریختش فقط سیبیلاش مونده خوشگل خانمم😁 

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  

خدا حفظش کنه 

دختر منم داشت اذیت میکرد دعواش کرد برگشت بهم گفت خب چرا منو از شکمت در اوردی چرا تخم نذاشتی 😂

تخم میذاشتی منو میخوردی الان نبودم اذیت کنم 

اصن موندم چی جواب بدم

چرا بزایم پسری٬ جامو بندازه پشت دری ٬ روم بکشه پالون خری عروسم بگه جادوگری عوضش میزایم دختری جامو بندازه تو پنج دری روم بکشه لحاف زری دامادم بگه تاج سری👑👑🤭😁 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792