بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
الان از یک هفته بیشتره برده واقعا موندم چجوری بگم دلم نیست بدمش
عزیزم این وسیله ی شماست مطمن باش اگه جاییش هم خراب بشه نه شما رو داری بگی درس کن بده نه اون پیگیر میشه که سالم اوردم سالم بدم پس مراقب وسیله هات باش که الان برات دغدغه نشه
بخدا گرفته بودمش جوری چند روز تو قیافه بود انگار مال اون بوده
نمیدونم دیگه چی بگم ولی شما هم اگه موفق شدی بگیری اگه بازم اومد دنبالش بگو وقتی میای ببری با خنده و خواهش و تمنا ولی وقتی میخوام بیام بگیرم میری تو قیافه پس کلا بری تو قیافه بهتره