2777
2789
عنوان

فقط 15 سالشه

463 بازدید | 20 پست

اگه داداشم 30 سالگی ازدواج بکنه 


به زنش میگم 30سال قبل از اینکه تو عاشقش بشی من عاشقش بودم .


تقریباً تفاوت سنی مون 3/5 هست .


اون لحظه ای که مامانم از بیمارستان آوردش نمی دونستم داداشمه این حتی اسمش نمی دونستم ولی با تمام وجود عاشقش بودم طوری که برای بقیه عجیب بود 


دیگران فکر می کردن چون تفاوت سنی مون کمه من بهش حسودی می کنم ولی من از لحظه ای که دیدمش با تمام وجودم دوسش داشتم.


تمام خاطرات بچگی مون باهم گذشت تو تمام خاطراتم هست .


یادمه هر خوراکی می خوردیم دقیق باید باهم نصف می کردیم . حتی اگه پیش هم نبودیم برای هم نگه می داشتیم .


یادمه سه چهارسالش بود نصف یه بیسکوییت رو این قدر تو دستش برا من نگه داشته بود خمیر شده بود.




هیچ وقت فک نمی کنم تو زندگی ام کسی رو به اندازه داداشم بتونم دوست داشته باشم


الان 15 سالشه رفت دکتر گفت دیسک کمر داره هیچ وقتم خوب نمیشه دارم دق می کنم 😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

داداش منم از ۱۶ ۱۷ سالگی دیسک کمر داره الان ۴۰سالشه 

نباید چیزای سنگین بلند کنه ماشین دنده ای نباید سوار بشه

قابل کنترله 

آیا می‌فهمی یعنی چه که هنگامِ خواب با خودت تکرار کنی:خدای من کمک کن این روزها را پشتِ سر بگذارم...

عزیزممممم خدا برای هم حفظتون کنه 🥰🥰

ولی دیسک کمر چیزی نیس ک بخوای انقد خودتو ناراحتش کنی 

من الان نزدیم 20ساله دارم با دیسک کمر زندگی میکنم هیچی مم نشده 

تازه انقد درمانهای پزشکی داره روزبروز بیشتر میشه ک جای نگرانی نیست 

بچه ۱۵ ساله چرا دیسک؟انشاالله که خوب بشه خدا برای هم نگهتون داره

چیزایی سنگین بلند می کرد 

همش هم تقصیر بابامه می گفت پسر باید زرنگ باشه مامانم هم خیلی با بابام دعوا می کرد که این بچه است اما چه فایده

همسر منم از ۱۸ سالگی داشت و ۲۳ سالگی عمل کرد الان خداروشکر خوبه و اصلا درد نداره 

محدودیتی براش ایجاد نکرده 

آخه مامانم داره خیلی براش محدودیت ایجاد کرده 

من برا داداشم چون سنش خیلی کمه ناراحتم

عزیزممممم خدا برای هم حفظتون کنه 🥰🥰 ولی دیسک کمر چیزی نیس ک بخوای انقد خودتو ناراحتش کنی  م ...

والا مامانم چند ساله درگیره پدرش در اومده هیچ کار نمی دونه بکنه 

بعد من چون داداشم بچه است ناراحتم وگرنه اگه تو 40سالگی مثل مامانم دیسک می گرفت که اشکال نداست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792