2789
عنوان

دیشب

51 بازدید | 4 پست

سلام دوستان 

من یه قرص آنتی بیوتیک دارم که حتما باید ۱۱ شب و ۱۱ صبح بخورم.

دیشب خوابم برد نتونستم بخورم. به نظرتون الان بخورم دوباره پنج ساعت بعد هم بخورم یا دیگه بیخیالش بشم همون ۵ ساعت دیگه بخورم؟

اللن بخور

۶ عصر هم بخور

۵ ساعت دیگه نخور

برا سلامتی فرزند دلبندم که تیکه ای از وجودم هست،دعا کنین...خدا حاجت دل همتونو بده و زندگی سرشار از آرامش داشته باشین.لطفا نپرسین بیماریش چیه..آبان۱۴۰۱■□●○به امید روزی که بیام بگم بچه م شفا گرفت. دعا کنین، با امید به خدا دعا کنین.و اما.....•●○●• خداروشکر بچه م کامل نه اما حدود ۹۰ درصد بهبود یافته به امید صددرصد...آذر۱۴۰۳.... •●○●• دی و بهمن۱۴۰۳ بیماری جگر گوشهم دوباره شدت گرفت و نمیدونم تا کی میخواد همین منوال بمونه.التماسدعا•●○●•۲۵ مرداد۱۴۰۴ و من همچنان درگیر بیماری فرزندم هستم تابستانها شدتش کم میشه اما همچنان دارش. برام دعا کنین بتونم درست برخورد کنم..یا حضرت زهرا خودت به دادم برس•○●○• امروز ۴آذر ۱۴۰۴ هست و خداروشکر بچه م خخخیلی خوبه. اوج بیماری دی و بهمن و اسفند و فروردین هستش.دعا کنین اونموقع نگیرش°•○●○•° امروز ۵ دی ۱۴۰۴ هست و میبینم که خداروشکر شدت بیماری فرزندم همچنان کمه.گاهی میبینم انگار میخواد زیاد بشه اما بعد قطع میشه.... انشاءالله خدا امسال رو ب خیر بگذرونه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی کلا ساعتش رو تغییر بدم؟

آره

برا سلامتی فرزند دلبندم که تیکه ای از وجودم هست،دعا کنین...خدا حاجت دل همتونو بده و زندگی سرشار از آرامش داشته باشین.لطفا نپرسین بیماریش چیه..آبان۱۴۰۱■□●○به امید روزی که بیام بگم بچه م شفا گرفت. دعا کنین، با امید به خدا دعا کنین.و اما.....•●○●• خداروشکر بچه م کامل نه اما حدود ۹۰ درصد بهبود یافته به امید صددرصد...آذر۱۴۰۳.... •●○●• دی و بهمن۱۴۰۳ بیماری جگر گوشهم دوباره شدت گرفت و نمیدونم تا کی میخواد همین منوال بمونه.التماسدعا•●○●•۲۵ مرداد۱۴۰۴ و من همچنان درگیر بیماری فرزندم هستم تابستانها شدتش کم میشه اما همچنان دارش. برام دعا کنین بتونم درست برخورد کنم..یا حضرت زهرا خودت به دادم برس•○●○• امروز ۴آذر ۱۴۰۴ هست و خداروشکر بچه م خخخیلی خوبه. اوج بیماری دی و بهمن و اسفند و فروردین هستش.دعا کنین اونموقع نگیرش°•○●○•° امروز ۵ دی ۱۴۰۴ هست و میبینم که خداروشکر شدت بیماری فرزندم همچنان کمه.گاهی میبینم انگار میخواد زیاد بشه اما بعد قطع میشه.... انشاءالله خدا امسال رو ب خیر بگذرونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز