2777
2789
عنوان

دلنوشته

33 بازدید | 1 پست

مادر سمی میدونین چه شکلیه؟


مادریه که دلش نمیخواد شما مرکز توجه باشید، چقلی شما رو پیش پدرتون میکنه تا دعوا و جار و جنجال راه بندازه، جلوی بقیه تحقیرتون میکنه، کاری میکنه از چشم بقیه بیفتین و به عنوان یه بچه اذیت کن و نا خلف معرفیتون میکنه، طاقت خوشگذرونی شما رو نداره و تا از دماغت در نیاره ول کن نیست، هر جا کم بیاره از مهر مادری و شیری که داده مایه میذاره و ناله و نفرین میکنه تا شما از ترس آه مادر ساکت شین، بهتون احساس ناکافی بودن همراه با عذاب میده، اینقدر غر میزنه تا از زندگی بیزار شید، بخواین مستقل شین اینقدر چوب لای چرختون میذاره، شوهرم بکنین مگه ول میکنه؟


پیش شوهر و خاندانش ازتون بدگویی میکنه، خیلی وقت ها به مریضی و غش و ضعف تظاهر میکنه تا ترحمتون رو جلب کنه و عذاب وجدان بده!


یه کلام تا ابد نمیذاره آب خوش از گلوت بره پایین.


خلاصه که همیشه هم مادرها خوب و مقدس نیستن، این مدلیش هم هست، اگه این چیزا رو درک نمیکنی روزی هزاربار خدارو شکر کن و دست مادرتو ببوس...


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سفر به کیش

saharmazaheri | 3 دقیقه پیش

خودکشی

mim78 | 29 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز