2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 273 بازدید | 31 پست

اگر مورد خوب و باب میلت نبود به خاطر اینکه حتما باید ازدواج کنیو دیر شده اینکارو نکن، آدم مجرد بمونه پادشاهی کنه بهتر از اینه که خودشو تو چاه بندازه بعدش ندونه چطور خودشو خلاص کنه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اتفاقا الان تو یه تاپیک بودم همهههه از دم از شوهراشون مینالیدن میگفتن ازدواج نمیکردن زندگی بهتری داش ...

من‌اصلا موافق ازدواج تو سن کم نیستم اما دیگه بعد از ۳۰ هم دیره و دیگه حق انتخاب کم میشه

دیگه ادم تا ۳۰ سالگی ازدواج میکنه اگه نکنه شک نکن مشکلی داره 

ببین اینجا کسی که من رو نمی‌شناسه و دروغم ندارم بگم  

اما من  با 31 سال سن از هیچ لحاظی مشکلی ندارم 

خانوادگی ظاهر هیکل تیپ و طرز پوشش 

خواستگارم داشتم و دارم اما جور نشده 



ببین اینجا کسی که من رو نمی‌شناسه و دروغم ندارم بگم   اما من  با 31 سال سن از هیچ لح ...

خوب منم شما رو نمیشناسم‌اما با توجه به این جامعه میگم ۳۰ به‌بعد شانس ازدواج کم میشه اینو که قبول داری دیگه اون شور و هیجان ۲۰ سالگیو ادم نداره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز