2789
عنوان

شوهرم😬😬😬😬😰😰😰😰😡

| مشاهده متن کامل بحث + 760 بازدید | 34 پست
دعاکنین شوهرم بمیره 

حالا چرا بیچاره شوهرت مثل اینکه تقصیر توهم هست باید شوهرتو در جریان می‌داشتی ببینی راضی هست یانه

بعضی هارانمیشه قانع کرد،باید به نفهمیشون احترام گذاشت☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی شوهرت با داییت مشکل داره چرا وسایل رو به داییت دادی ..اصلا داییت چرا قبول کرد از تو وسایل بگیره..وقتی شوهرت باهاشون اوکی نبود معلومه شر میشه بالاخص که شوهرتم دنبال شر میگرده

تو که میدونستی شوهرت با داییت میونه خوبی نداره چرا این کاررا کردی دختر خوب که اینطور جنگ جهانی درست کنی؟

الان مابشینیم واسه مرگ شوهر تو دعا کنیم ؟؟؟بخدا خیلی عجیبی قبول کن که اشتباه از خودت بوده 

نمیگم شوهرت کار درستی کرده ولی بعضی آقایون وقتی عصبی بشن دیگه هیچی حالیشون نیست متاسفانه 

در اندک من تویی فراوان یا رب.!🤍🕊️
ولی خداوکیلی با این تفاسیر،شوهرت حق داره 

چراخب منم برا اون وسایل ها زحمت کشیدم یعنی بعد۱۷سال زندگی من هیچ حقی ازخودم تواین زندگی ندارم.تازه وسایل ها سیب زمینی بودن که باهم کاشته بودیم ومنم زحمت کشیده بودم

حالا چرا بیچاره شوهرت مثل اینکه تقصیر توهم هست باید شوهرتو در جریان می‌داشتی ببینی راضی هست یانه

خب سیب زمینی کاشته بودیم منم زحمت کشیده بودم ازم خواست منم فروختم

چراخب منم برا اون وسایل ها زحمت کشیدم یعنی بعد۱۷سال زندگی من هیچ حقی ازخودم تواین زندگی ندارم.تازه و ...

اره حق داری ولی وقتی میدونستی شر میشه نباید میدادی،اصلا هر کار یواشکی چه از طرف زن چه از طرف مرد،آخرش شر میشه 

مقصرشمایین پس تبعاتشم بپذیرین

اصالت یعنی، بختیاری😍       ارجاعت میدم به امضام 💅                 تا زمانیکه که نظرسازنده ای نداشته باشم در تایپکی کامنت نمیذارم 😊                             اگه دیدی جوابتو ندادم بدون هم نظر نیستیم پس انرژی و وقت خودمو الکی هدر نمیدم  و نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم 😚                                                        من ز نژاد کورشم ، آزاده ای پر شورشم پیکان تیر آرشم ، خون رگ سیاوشم من کاوه ی آهنگرم ، تا به ستم نیاورم از چرم، پرچم ساختم ، تا بر ستمگر تاختم از غرب و از ماد آمدیم ، ارژنگی و پاک آمدیم من پارت اشکانیم ، من شیر مرد پارسی ام موج خلیج فارسم ، من شاه تنها خاورم زیرا که من ایرانیم ، از قوم بختیاریم    🌺                                                    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792