2777
2789
حستون به ازدواجم ومشخصاتش چیه؟نزدیک دوساله جدا شدم، همسر سابقم در موردش چه حسی داری

کمتر از دو ماه دگ شخصی بهتون  حس پیدا می‌کنه که کاملاً اتفاقی شرایطش پیش میاد خودش هم انتظار شو ندارن  احتمال اینکه ارتباطتتون ب رسمیت هم برسه هس  بابت رابطه سابقون هم فکرش درگیر آمارتون بهش میرسه 

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
میشه بگی خواستگارم برمیگرده یا نه 

خودتو هی اذیت نکن فعلا تنهایی برات بهترینه عزیزم تا چند زمان دگ ارتباط جدیدی که ب نفعتونه شروع میشه ک حس خوبی از طرفش میگیری تمرکزتو روی خودت حل کن 

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودتو هی اذیت نکن فعلا تنهایی برات بهترینه عزیزم تا چند زمان دگ ارتباط جدیدی که ب نفعتونه شروع میشه ...

یعنی برنمیگرده 

اگر حس کردی کسی دوست نداره با ور کن دوست نداره این تنها حسیه که هیچ وقت  دروغ نمیگه 
عزیرم میشه بگی با علی رضا ازدواج‌میکنم یان آخه مشخصاتش مشخصات اونه😂🥲میشه بیام شخصی

ناراحت نمیشی عزیزم رد کنم قربونت برم اهل مجازی نیسم بابت اون میگم بزار جوابتو بهت بگم  اینکه قبولش کنی یا ن ب خودت بستگی داره انگاری یه لجبازی یا ی بحث باشه همه چی میتونه هم ساده بنظر برسه هم ن گاهی زمان خستگی رو حسها هس ک باعث میشه خودتو گم کنی قدر خودتو بدون 

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
یعنی برنمیگرده 

ناامید شدس بهم ریختگی ت حالشه

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
گلم منو نگفتی یعنی مخالف داریم

شرمنده عزیزم الان جوابتو میگم قربونت برم 

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
قبولش میکنم اجی یعنی خانوادمون مخالفن؟ 

ی کشمکش ی مانع ک باعث رنجش هر دوتون که از خودتون نشأت میگیره ن خانوادتون عزیزم 

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
پیام میده بهم 

مسیج میده بهت ولی قبولش میکنی؟

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
ی کشمکش ی مانع ک باعث رنجش هر دوتون که از خودتون نشأت میگیره ن خانوادتون عزیزم 

فک کنم از طرف اونه این کشمکش چون من بدبخت کاری نمیکنم مطمئنا من خیلی خرم

برای سلامتی ظهور اقا امام زمان صلوات بفرستید 🤍�
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز