ناراحت نمیشی عزیزم رد کنم قربونت برم اهل مجازی نیسم بابت اون میگم بزار جوابتو بهت بگم اینکه قبولش کنی یا ن ب خودت بستگی داره انگاری یه لجبازی یا ی بحث باشه همه چی میتونه هم ساده بنظر برسه هم ن گاهی زمان خستگی رو حسها هس ک باعث میشه خودتو گم کنی قدر خودتو بدون