2777
2789
عنوان

عینکیا

82 بازدید | 6 پست

شما هم وقتی عینک روی چشمتون نباشه حسش می کنید روی صورت؟هم ظاهری هم حس کردن

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤

بدون عینک زندگی محو میشه برام😅😆

خدایا برایم بخواه ، که بِشَود ، برسَد ، بیاید ، درست شَود ، خوب شَود ، خوبِ خوب❤️✨ما روی یک سیاره آبی رنگ زندگی میکنیم که به دور توپی از آتش میچرخه در کنارمون ماه رو داریم که اقیانوسها رو به حرکت در میاره، و تو به معجزه باور نداری‌؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما هم اینجورین ؟ من وقتی خودمو تو آینه از نزدیک میبینم خیلی بهترم با اینکه قشنگ نزدیک اینم و قاعدتاً همه چیز رو باید دید وقتی عینک میزنم اصلا صورت نابود جوشا پررنگ کدوم واقعیه 

من قبلنا از چشمم نمیفتاد الان دوساله فقط موقع درس خوندن میزارم،نه اتفاقا بی عینک راحت ترم

تا اطلاع ثانوی این کاربری امنیت ندارد😑میپرسید چرا؟ چون خواهرم نام کاربریمو پیدا کرد😐بله، اینجا هم به فنا رفت

شما هم اینجورین ؟ من وقتی خودمو تو آینه از نزدیک میبینم خیلی بهترم با اینکه قشنگ نزدیک اینم و قاعدتا ...

واای دقیقااا🤣🤣 زیادی واضح میشه

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
من قبلنا از چشمم نمیفتاد الان دوساله فقط موقع درس خوندن میزارم،نه اتفاقا بی عینک راحت ترم

منم فقط موقع درس خوندن میزنم برا همین بهشون عادت نمی کنم اصن

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز