2777
2789

امروز که شرجیه هوا 

اه چند وقته بخدا بیرون نرفتیم از گرما

شازده‌کوچولو‌پرسید:‌ -آدمایی‌که‌تنهان‌تو‌تنهاییشون‌کجا‌میرن؟ روباه‌گفت: -توخودشون واینو‌بار‌ها‌از‌عمق‌وجودمون‌حس‌کردیم🕴️!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی اونجا هنوز کولر روشنه؟؟ 

اره زیر کولریم ما

شازده‌کوچولو‌پرسید:‌ -آدمایی‌که‌تنهان‌تو‌تنهاییشون‌کجا‌میرن؟ روباه‌گفت: -توخودشون واینو‌بار‌ها‌از‌عمق‌وجودمون‌حس‌کردیم🕴️!

قربون خدا برم داریم میریم تو آبان هنوز شرجی ها نرفتن

سوختیم انگار خوزستان غضب شده اس

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

🤣🤣 وای امروز دیگ خیلی گرمه

آره خییلیی گرمه😅😅😅

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

مگه سال اوله اهواز زندگی میکنی ؟ اینجا از آخرای آبان هوا کم کم بهتر میشه . الان که هنوز مهره . هر سال همینه

وقتی یه بچه داره راه رفتن رو یاد میگیره و دائم زمین می خوره ، هیچ وقت با خودش نمیگه که شاید من برای اینکار ساخته نشدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز