2777
2789

اوخی عزیزمممم 🥹🥹🥹🥹ایشالا صحیح و سالم بغل بگیری گلم.فک کنم ۲۹۰۰دیگه اخرای بدنیااومدن میشه۳وخورده ای

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  

نمیشه دقیق گفت آخه وزن گیری هربچه ای فرق داره .خیلی ازبچه هاهم به جای وزن گیری،وزنشون کم میشه 

خودم توی ۳۲هفته وزن پسرم ۱۵۰۰بودولی باوزن ۳۷۰۰به دنیااومد 

یایه خانم دیگه توی ۳۲هفته وزن نی نیش ۱۹۰۰بودولی بچش باوزن ۲۵۰۰به دنیااومد 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوخی عزیزمممم 🥹🥹🥹🥹ایشالا صحیح و سالم بغل بگیری گلم.فک کنم ۲۹۰۰دیگه اخرای بدنیااومدن میشه۳وخورده ...

ینی سه و صد میشه😁اشتهامم ماشاالله زیاد شده😐هر چی میخورم بعد دو ساعت دوباره گشنم میشه

نمیشه دقیق گفت آخه وزن گیری هربچه ای فرق داره .خیلی ازبچه هاهم به جای وزن گیری،وزنشون کم میشه  ...

برای امضات گلم

🌹الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل الفرجهم🌹

روحشان شاد 🖤

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
برای امضات گلم 🌹الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل الفرجهم🌹 روحشان شاد 🖤

ممنونم عزیزم💚

برای شماهم صلوات فرستادم

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
ینی سه و صد میشه😁اشتهامم ماشاالله زیاد شده😐هر چی میخورم بعد دو ساعت دوباره گشنم میشه

حدس زدم گلم مهم اینه صحیح و سالم باشه فداتشم نوش جووووونتون دعا کن منم این روزا رو ببینم ۸ساله منتظرم🤗

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
نمیشه دقیق گفت آخه وزن گیری هربچه ای فرق داره .خیلی ازبچه هاهم به جای وزن گیری،وزنشون کم میشه  ...

ماشاالله من ۳۲نرفتم اما ۳۴هفته سه روز نی نیم۲۳۷۸بود.

فک میکنم سونو ها هم خطا میزنن☹️بعضی ها هم جفتشون مشکل داره

حدس زدم گلم مهم اینه صحیح و سالم باشه فداتشم نوش جووووونتون دعا کن منم این روزا رو ببینم ۸ساله منتظر ...

قربونتتتت .انشاالله شما و هر کی که مثل شماست خدا بهش یک‌نی نی صحیح و سالم بده

















ماشاالله من ۳۲نرفتم اما ۳۴هفته سه روز نی نیم۲۳۷۸بود. فک میکنم سونو ها هم خطا میزنن☹️بعضی ها هم جفتش ...

نه فکرنکنم آخه من جای دیگه هم که رفته بودم همون وزن روبهم گفتن 

البته من ماه آخرخیلی بستنی ومغزیجات ولبنیات خوردم 

ایناواسه وزن گیری خیلی خوبن

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
قربونتتتت .انشاالله شما و هر کی که مثل شماست خدا بهش یک‌نی نی صحیح و سالم بده

ممنون گلم عزیزمی😘

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
نه فکرنکنم آخه من جای دیگه هم که رفته بودم همون وزن روبهم گفتن  البته من ماه آخرخیلی بستنی ومغ ...


والا منم خیلی میخوردم از ۳۷هفته قطع کردم بخاطر زردی بچه اما

خامه و عسل صبحانه میخورم بنظرتون بد نیس. عسلشم طبیعیه ☹️عسل رو‌ وزن تاثیر داره ؟






والا منم خیلی میخوردم از ۳۷هفته قطع کردم بخاطر زردی بچه اما خامه و عسل صبحانه میخورم بنظرتون بد نیس ...

عسل فکرنکنم بدباشه ولی چون خامه چربه کمتربخور 

اگه میتونی شیر،ماست ودوغ بخور 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز