لالهزارهتننم مدیر استارتر عضویت: 1401/12/02 تعداد پست: 331 عنوان رادیولوژی 92 بازدید | 5 پست بجه ها رادیولوژی دانشگاه ازاد پیشوا ارزش داره بخونم... هزینه هاش انگار مناسبه کمه... بعد بازار کارش چجوریه؟؟ لیسانسمو بگیرم فورا استخدام میشم 1402/07/20 | 01:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لالهزارهتننم مدیر استارتر عضویت: 1401/12/02 تعداد پست: 331 رتبت چند بود من خودم نه خواهرم رادیولوژی قبول شده مونده چیگار کنه ... لیسانسشو بگیره میتونه کار کنه ... رتبش نمیدونم
لالهزارهتننم مدیر استارتر عضویت: 1401/12/02 تعداد پست: 331 پیشوا ؟ اره دانشگاه ازاد پیشوا رشته پیراپزشکی رادیولوژی
okhtapoos9 عضویت: 1401/07/23 تعداد پست: 3047 اره دانشگاه ازاد پیشوا رشته پیراپزشکی رادیولوژی خوبه رادیولوژی