2789
عنوان

🖤شما هم🖤

| مشاهده متن کامل بحث + 698 بازدید | 39 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام عزیزم تو همیشه کنارم هستی 

این از لطف دوست قشنگمه وگر نه من از خودم خیلی شرمنده ام😥

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
این از لطف دوست قشنگمه وگر نه من از خودم خیلی شرمنده ام😥

دشمنت شرمنده عزیزم

من شرمندتم همیشه اذیتت میکنم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

دشمنت شرمنده عزیزم من شرمندتم همیشه اذیتت میکنم

عه نبینم اینطور ی بگی دشمنت شرمنده 


لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
عه نبینم اینطور ی بگی دشمنت شرمنده 

اون روز که حالم بد بود و تو انباری خونمون تلفنی باهات حرف زدم خیلی پشت تلفن گریه کردم ببخشید میدونم خیلی ناراحت شدی شرمندتم بخدا

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

کاسه صبرم لبریز شد🖤

اگه واسه بچه ناراحتی اینقد بزرگش نکن یجوری حلش کن

آهای اهالی نی نی سایت!تورو خداهرتاپیکی رو باور نکنید!بعضیا دروغ میبافن به هم،یا اینکه تاپیک طرف داد میزنه که بابا من فاااانم باز یه عده میان توصیه و راهنمایی و...

بله داغونم و واقعا از ته دلم از خدا میحوام زندگیم تموم شه 

⛔️درخواست دوستی ندین مخصوصا اقایون درتاپیکام شرکت نکنید به نی نی یار اطلاع میدم.  خدایا تو بساز تو بسازی قشنگ تره ❤️یا اباعبداالله حسین ❤️
آره عزیزم آره گلم  خدا به دلت نگاه کنه  منکه از بس گریه کردم سردرد دارم دارم منفجر میشم

خدا به دلت ارامش و شادی بده ان شاءالله

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792