2777
2789
عنوان

تنهایی

49 بازدید | 4 پست

بچه ها خیلی حالم بده کسیکه دلم پیشش بود امروز پست عاشقانه گذاشت( قدر نوشیدن یک چای بمانی کافیست و...) همه پسرایی که میشناختم یا ازدواج کردن یا رل زدن. خواستگار ندارم خیلی وقته، هر پسری هم میاد سمتم قصدش ازدواج نیست فقط میخواد سرگرم بشه و قصد خوبی نداره، خیلی احساس تنهایی میکنم امروزم قلبم درد گرفت چیکار کنم😪

هر کی پست عاشقانه میزاره مگه رفته تو رابطه

منم خیلی پست و استوری عاشقانه میزارم

بلاخره شما هم آدم خودتو پیدا میکنی آدم قلبتو فقط صبوری

پشیمان می شود آنکه نمی میرد برای تو....چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی                     امیری حسین و نعم الامیر                                جنسیت:مرد 
هر کی پست عاشقانه میزاره مگه رفته تو رابطه منم خیلی پست و استوری عاشقانه میزارم بلاخره شما هم آدم ...

اصلا آدمی نیست که چنین چیزایی بذاره معلومه رفته تو رابطه، همین دو ماه پیش داشت بمن می‌گفت بیا باهم دوست شیم ما که نمیتونم ازدواج کنیم. چی بگم خستم از صبوری 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا آدمی نیست که چنین چیزایی بذاره معلومه رفته تو رابطه، همین دو ماه پیش داشت بمن می‌گفت بیا باهم د ...

برا همونم که پست گذاشته قطعا پیشنهاد دوستی داده من پسرم میفهمم میدونم هم جنس خودمو میشناسم 

پشیمان می شود آنکه نمی میرد برای تو....چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی                     امیری حسین و نعم الامیر                                جنسیت:مرد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فحش داد

gggcgffv | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز