خدایا برایم بخواه ، که بِشَود ، برسَد ، بیاید ، درست شَود ، خوب شَود ، خوبِ خوب❤️✨ما روی یک سیاره آبی رنگ زندگی میکنیم که به دور توپی از آتش میچرخه در کنارمون ماه رو داریم که اقیانوسها رو به حرکت در میاره، و تو به معجزه باور نداری؟؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میگن زمانی که حضرت موسی به کوه سینا میرسه،خطاب به خداوند میگه:اَرَنی به معنای ببینمت،درجواب میشنوه :لَن ترانی،هرگز نخواهی دید.حالا سعدی با نگاه عاقلانه میگه:چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیارزد این تمنا به جواب لن ترانی!.حافظ به این مسئله نگاه عاشقانه داره:چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر تو صدای دوست بشنو نه جواب لن ترانی:).اما مولانا.. وای از مولانا🥹:ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد تو که با منی همیشه چه تری چه لن ترانی❤️خداجون قربون کرمت دست همه بنده هاتو محکم بگیر مثل همیشه:)
دخترررر قشنگم جوری بزرگت میکنم که هیچوقت نگی کاش پسر بودم...❤️تو تنها رفیق مامانی تو این دنیا پس زود بزرگ شو که مامانی خیلی تنهاس🖤نی نی دومم تو راهه دعا کنید سالم باشه❤️
هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و.... شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه. ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔
چون بنظرشون دافا خرابن زود پا میدن نمیدونم نظر منه :/
وَ خدا دردِم گرونَه 🥀 من برده داری را بر انداختم به بدبختی آنان پایان بخشیدم. فرمان دادم که همه مردم در پرستش خدای خود آزاد باشند و آنان را نیازارند #کوروش بزرگ وقتی توی متن تاپیکم سوال میپرسم سوالمو با سوال جواب ندید ممنون...
خودشون میدونن اون داف ها بدرد زندگی نمیخورن بخاطر همین اونا رو واسه خوش گذرونی میخوان
وقتی افسرده شدم،مامانم میگفت چشم خورده!دکتر میگفت بیماریه!مذهبی میگفت جنه! و من تنها کسی بودم که میدونستم تویی . . ! ..«اگر اون برای تو ساخته شده،من برای تو ویران شدم!».. ( کاربری دست دو نفر هست 🌱) (متعهد💍💒)