فیله های مرغ رو نواری برش بدین و با موادی که بالا براتون نوشتم مزه دار کنین و بزارین حداقل ۱ساعت تو یخچال بمونه تا مزه دار بشه. بعد از گذشت این مدت، فیله های مرغ نواری رو مثل کوک زدن(تو فیلم) وارد سیخ چوبی کنین، هر سیخ ۳ تا فیله رو میگیره. در آخر هم تو روغن کم و داخل دوطرف جوجه هارو سرخ کنین یا میتونین داخل فر بزارین تا بپزه
برای کنارش من سیب زمینی فستفودی هم درست کردم. سیب زمینی هاتون رو درست خرد کنین. آب رو جوش بیارین حالا سیب زمینی هارو به همراه نمک به مدت ۱ دقیقه داخل ابجوش بپزین (فقط باید از خامی دربیاد، اگه بزارین زیاد بجوشه و نرم بشه موقع سرخ کردن سیب زمینی ها له میشن)
وقتی از حالت خامی در اومدن ابکش میکنین و داخل روغن سرخش میکنین
میتونین یک سس هم درست کنین از ترکیب سس کچاپ ، مایونز، عسل، آب لیمو، پولبیبر یا پودر پاپریکا و جعفری میتونین به این سس برسین