2777
2789
عنوان

این بد نیست؟

91 بازدید | 11 پست

که من نامزدمو فقط دو روز در هفته که دانشگاهیم میبینم و وقت میگذرونیم 

و هیچ تایم مجزایی نداریم؟ 

البته که وقت هم نداریم بریم بیرون

 ولی دیروز رو میشد باهم باشیم 

که از دانشگاه رفت سرقرارش با پسرخالش تا یک شب بیرون بود . 

یکم دلم گرفت 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به نظرم عادی نیست و خیلی کمه

یچیزم که هست ماشین نداریم و من سرکار نمیرم 

و اگه اون خرج کنه چون پول ندارم شرمنده میشم با اینکه نمیذاره اونقد خرج کنم 

ولی پول نداریم و ماشینم نداریم فکر کنم بخاطر ایناست

یچیزم که هست ماشین نداریم و من سرکار نمیرم  و اگه اون خرج کنه چون پول ندارم شرمنده میشم با این ...

نه اینا دلیل نمیشه خیلی ها ماشین ندارن و با هم همه جا میرن

شاید بدجنسی به نظر بیاد اما خانومای متاهل میدونن من چی میگم اصلا دست و دلت نلرزه وقتی برات خرج میکنه بذار خرج کنه و تو فقط ازش تشکر کن

به نظرم یه کار نیمه وقت پیدا کن که هم پول دستت بیاد هم سرت گرم شه

وطن ای مادر غمدیده ام.......

نه اینا دلیل نمیشه خیلی ها ماشین ندارن و با هم همه جا میرن شاید بدجنسی به نظر بیاد اما خانومای متاه ...

خیلی درس دارم 

قصدم مهاجرته 

میخوام فقط درس بخونم و سرکار نرم چندان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز