2777
2789

دوستم زد خیلی خوب بود بستگی ب فیلرت داره یکی دو سال میمونه در بهترین حالت 

یکم در مورد خودم توضیح بدم «به نام خدا هستم، از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مَرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم و...»

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رو اعتماد به نفسم تاثیر گذاشته اصلا نمیتونم بدون آرایش جایی برم 

عزیز دلم سنت کمه از الان بخوای و. بری با صورتت دیگه چند سال دیگه جواب نمیده و بیشتر اذیت میشی این از من تو ذهنت نگهدار خوشگلم 

👈من 👉 آدمی هستم ک اخلاقمو با شعور طرف ست میکنم 🚫پس🚫 اگه یه وقت از اخلاقم ناراحت شدی یه نگاه به شعورت بنداز✌️
چندسالتونه شما😄 اینکه میگن چشم کوچیک میشه یا به بینایی آسیب میزنه راستع؟

منم از سن کم مشکل داشتم ولی تو 30 سالگی تزریق کردم. چشم کوچیک نمیشه. ولی کاش زودتر تزریق میکردم

چون اعتماد بنفسمو کامل گرفته بود

برای گودش خیلی خوبه ولی اگه سیاهی داری باید از دکتر بپرسی، سیاهی اگه ارثی باشه کامل از بین نمیره.با خواب کافی.اب و میوه و سبزی خوردن.بهتر میشه.کربوکسی تراپی هم هست که دی اکسید کربن و میزنن زیر چشم.من هنوز انجام ندادم.ولی برا گودی تنها راهش تزریق فیلره

من تزریق کردم و نتیجه گرفتم

کلینیک دکتر کمالی رفتم خیلی خوب بود کارش

خواستی بگو شمارشونو بدم بهت زنگ بزن مشاوره بگیر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز