منم از سن کم مشکل داشتم ولی تو 30 سالگی تزریق کردم. چشم کوچیک نمیشه. ولی کاش زودتر تزریق میکردم
چون اعتماد بنفسمو کامل گرفته بود
برای گودش خیلی خوبه ولی اگه سیاهی داری باید از دکتر بپرسی، سیاهی اگه ارثی باشه کامل از بین نمیره.با خواب کافی.اب و میوه و سبزی خوردن.بهتر میشه.کربوکسی تراپی هم هست که دی اکسید کربن و میزنن زیر چشم.من هنوز انجام ندادم.ولی برا گودی تنها راهش تزریق فیلره
من تزریق کردم و نتیجه گرفتم
کلینیک دکتر کمالی رفتم خیلی خوب بود کارش
خواستی بگو شمارشونو بدم بهت زنگ بزن مشاوره بگیر