2789
عنوان

کشتی نوح

| مشاهده متن کامل بحث + 21831 بازدید | 1625 پست
سلام دوستان عزیزم 🌱 @تابان_دخت       @blossom66     @diyana ...

سلام عزیزه دلم خیلی خوشحال شدم اولین باره تو این سایت کسی منو صدا میزنه 

ممنونم عزیزه دلم 

آن شالله که خداوند همیشه پشت و پناهت باشه 🙏❤️❤️

امام زمانه عزیزم حتما بهم نیم نظری داشتی ک تو این تاپیک تگ بشم و چشمم ب اسم قشنگتون بیوفته

قربونتون برم 

منم خیلی دوستت دارم❤️

اخه ما جز شما کیو داریم که ما رو واقعا بخاد؟❤️

الهم صل علی محمد وآل محمد ♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿



الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم



الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم



الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم



الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم



الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم


یاصاحب.زمان#


سلام عزیزه دلم خیلی خوشحال شدم اولین باره تو این سایت کسی منو صدا میزنه  ممنونم عزیزه دلم  ...

ممنونم از شما که دعوتم رو پذیرفتید

😍🤍

اکه دوست دارین می تونید تو تاپیک های مهدوی کنارمون باشید🌱

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری(س)🌾🌙کلنا فداک یا فرمانده جانم مهدی(عج)🌱دوستای خوبم خواستین بهم بگین براتون توحید بخونم و صلوات بفرستم✨♥خدایا!از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت اما شکایتم را پس میگیرم...من نفهمیدم!فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدمهایت، نگاهم به تو باشد.گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست،معنایش این نیست که تنهایم.معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت... با تو تنهایی معنا ندارد!مانده ام تو را نداشتم چه میکردمدوستت دارم، خدای خوب من.(دکترچمران)🕊🤍🌿
قربونت برم دوست خوبم  بله حتما میخوام شرکت کنم  خیلیم عالی 🙏

ممنونم🤍🌱

حتما ان شاءالله 🌱

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری(س)🌾🌙کلنا فداک یا فرمانده جانم مهدی(عج)🌱دوستای خوبم خواستین بهم بگین براتون توحید بخونم و صلوات بفرستم✨♥خدایا!از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت اما شکایتم را پس میگیرم...من نفهمیدم!فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدمهایت، نگاهم به تو باشد.گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست،معنایش این نیست که تنهایم.معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت... با تو تنهایی معنا ندارد!مانده ام تو را نداشتم چه میکردمدوستت دارم، خدای خوب من.(دکترچمران)🕊🤍🌿
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز