2777
2789
عنوان

کشتی نوح

| مشاهده متن کامل بحث + 21831 بازدید | 1625 پست
ممنونم...منم همینطور🥺😍

کلی زحمت کشیدی 

ان شاء الله موفق باشی


حس خوبتو از راه دور حس میکنم😃

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

یا امام زمان🤲

سلام عزیزم به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🌱🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🌱🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🌱🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

کلی زحمت کشیدی  ان شاء الله موفق باشی حس خوبتو از راه دور حس میکنم😃

آره واقعاً

این چند روز خیلی استرس کشیدم که هزینه ی رفتنم جور بشه اما بالاخره دیروز اوکی شد.

ممنونم

هر کس خواست بهم اطلاع بده تا براش قرآن بخونم.در تاپیک های خودم و یا دیگر دوستان میتونید بگید.🙏🏻🌹دانشجوی حقوق.🤍خدایا قرار ده، بی‌نیازی را در روح و روانم و یقین را در دلم و اخلاص را در عملم و نور را در دیده‌ام و بصیرت را در دینم و مرا به اعضایم بهره‌مند کن و گوش و چشمم را دو وارث من گردان و مرا بر آن‌که به من ستم روا داشته پیروز کن و در رابطه با او انتقام و هدفم را نشانم ده و چشمم را بدین سبب روشن گردان.خدایا گرفتاری‌ام را برطرف کن و زشتی‌ام را بپوشان و خطایم را بیامرز و شیطانم را بران و بدهکاری‌ام را ادا کن و برایم معبودا در آخرت و دنیا درجه‌ای برتر قرار ده.(بخشی از دعای عرفه)

عزیزم نتیجه زحماتت رو دیدی♥️ ان شاالله بهترینا واست پیش بیاد 

بله دقیقا

ان شاءالله.🙏🏻🌹

هر کس خواست بهم اطلاع بده تا براش قرآن بخونم.در تاپیک های خودم و یا دیگر دوستان میتونید بگید.🙏🏻🌹دانشجوی حقوق.🤍خدایا قرار ده، بی‌نیازی را در روح و روانم و یقین را در دلم و اخلاص را در عملم و نور را در دیده‌ام و بصیرت را در دینم و مرا به اعضایم بهره‌مند کن و گوش و چشمم را دو وارث من گردان و مرا بر آن‌که به من ستم روا داشته پیروز کن و در رابطه با او انتقام و هدفم را نشانم ده و چشمم را بدین سبب روشن گردان.خدایا گرفتاری‌ام را برطرف کن و زشتی‌ام را بپوشان و خطایم را بیامرز و شیطانم را بران و بدهکاری‌ام را ادا کن و برایم معبودا در آخرت و دنیا درجه‌ای برتر قرار ده.(بخشی از دعای عرفه)

یا صاحب زمان  دل مرده ام آشفته ام کمکم کن

سلام عزیزم به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

ایه الکرسی خوندم الهی دلت آروم بشه عزیزم 

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

یا صاحب الزمان ادرکنی.  یا صاحب الزمان دعا کنید طوری زندگی کنیم و از دنیا بریم که مادرتون ازمو ...

😭😭😭🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻الهی امین 

به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا اللّهُ یا رَحمٰنُ یا رَحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک 

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

از یه دانشجوی ایرانی که تحصیلش و در هلند تموم کرده میپرسن خب حالا میخوای چیکار کنی میگه بر میگردم ایران میگن چرا میگه اخه حس میکنم ایران همون کشتی نوحه که هرکس که سوارش بشه نجات پیدا میکنه اگر بیشتر تو این کشور بمونم حس میکنم مالیاتی که ازم میگیرن خرج کشت و کشتار کودکان بی گناه میشه و من نمیخوام در این جنایت سهیم باشم البته قبلشم میگه چند سالی که هلند خرج تحصیلم و داده بعدش با کار و زندگی در اینجا فک میکنم جبران شده باشه و الان باید برگردم ایران 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز