بچه ها دیروز تو راه دارو خونه بودم بعد یه آقا پسر که هیکل ورزشی هم داشت از ماشین پیاده شد بعد همین جوری نگام کرد و مکث!
دیگه رفتم داروخانه اونم اومد تو هی میدیدم گه گاهی بهم نگا می کنه بعد به پرسنل گفتم نسخه ام آماده نشد؟
پسره برگشت بهم گفت بعد دو ساعت! منم سرمو تکون دادم
حس می کنم ازم خوشش اومده بود ولی
من خیلی بی عرضه ام نه نگاش کردم نه حرفی زدم باهاش..
از خودم بدم میاد