2777
2789
عنوان

عکس لباتون😁💋

399 بازدید | 22 پست

هر کی دوس داره بفرسته

از خودمم میزارم

قشنگ نیس 

ولی همینیه ک داریم 😁😁

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


رژ لب و حومه

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    
رژ لب و حومه

هیچوقت بلد نبودم رژ بزنم🤣

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺

از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲
من از حساسیت و کهیر اینجوری شدم لبام وحشتناک ورم کرده انگاری 10 سی سی ژل لب زدم بیرون خیلی بدتر هست

واقعا ژل نزدی


از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲
من از حساسیت و کهیر اینجوری شدم لبام وحشتناک ورم کرده انگاری 10 سی سی ژل لب زدم بیرون خیلی بدتر هست

حساسیت ب چی؟؟ 

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
واقعا ژل نزدی

نه به خدا لبا خودم قلوه ای هست تویه حالت عادی الان نمیدونم به چی حساست دارم کل بدنم کهیر شده عصر میرم دکتر یه جای سالم نمونده رو بدنم شب خوابیدم صبحی بیدار شدم دیدم لبام اندازه توپ بسکتبال هست تویه عکس خیلی کوچیک افتاده بیرون کل صورتم فقط لب هست

نه به خدا لبا خودم قلوه ای هست تویه حالت عادی الان نمیدونم به چی حساست دارم کل بدنم کهیر شده عصر میر ...

آره خیلی ورم کرده حتما دکتر برو

از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792