elaye مدیر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 137 عنوان ازدواج | مشاهده متن کامل بحث + 164 بازدید | 18 پست سلام بچه ها خودم دندان پزشک هستم ،خوشگلم،قدم متوسطه،باطنم خوبه خواستگاری دارم خیلی مهربون و از نظر باطن عالی ،سرهنگ هست قدش متوسطه بقیه میگن قیافش خوشگله بنظرتون قبول کنم ؟در حد من هست در شان من هست ؟ 1402/07/14 | 21:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلتنگ_داداشیم عضویت: 1402/06/20 تعداد پست: 182 بعیدمیدونم پزشک باشید.موفق باشید ۳تا تایپیک قبلش با اولین تایپیک ک عضو شده بخون 😂😂
روناعشق عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 13377 دندان پزشکیو سرهنگ رو در حد خودت نمیدونی😒😒😒😒😒😒 شما در حد سرهنگ نیستیشاخه های پزشکی خودشونو خدا میبینن!!!!!
elaye مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 137 ۳تاتایپیک قبلیت گفتی ۲روزه عقدکردی موهای همسرت خوشت نمیاد😂😂😂 نه عزیزم اون سوال یه نفر دیگه بود که خودش تو سایت عضو نیست
elaye مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 137 ۶شهریور۱۴۰۲ تایپیک زدی دلت میخاد بری دانشگاه خاستگارخوبپیداکنی الان میگی دنذونپزشکی؟!؟؟فازتون چیه ... قبول شدم عزیزم همین امروز دندان پزشکی قبول شدم