غذاها و خوراکی های خوشمزه جلو چشمات باشن ولی تو نتونی بخوری!
زجر کشیدن یعنی مامانت اون غذایی که دوست داری رو بپزه ولی تو فقط بتونی کمتر از نصفشو بخوری!
زجر کشیدن یعنی معده کوچیک!
یعنی داشته باشی و نتونی بخوری(:
یادم نیس کی مشکل معده کوچیک رو پیدا کردم ولی خیلی عذابم میده و رو مخم میره برای مدت طولانی ای/: