سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 31 بازدید | 0 پست سلام دوستان من نزدیک هشت ماه بینیمو عمل کردم اما همچنان احساس سنگینی در بینیم میکنم کسی تجربه شو داشته چرا بخیه های داخل بینیم فک کنم دوتا مونده نمیدونم برم بکشمش یا بزارم خودش بیفته 1402/07/14 | 14:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب