2789

منم 

دلم میخواد برم قبرستون و سیر گریه کنم 

خودمم نمیدونم چرا!

هرجای زندگیتون خدا رو کنار زدین ،شیطان جاشو پر میکنه  ،وقتی با کسی بحثت شد فک کن ببین کجای کار مقصر بودی ،شاید ی جایی ی حرفهایی زدی که نباید میزدی،شایدم رفتاری کردی که نباید میکردی ،شاید ی جایی کم گذاشتی ،شایدم ی جایی زیادروی کردی ،شایدم ی جایی نباید حریمو میشکوندی حریمو شکوندی،من معتقدم از ماست که بر ماست .سعی کنید تا اونجایی که میتونید در مورد مسایل خصوصی زندگی دیگران از کسی سوال نپرسید ،و هرچه درمورد دیگران کمتر بدانید بیشتر حریم را رعایت کردین در نتیجه آرامش بیشتری خواهید داشت. این رفتار شماست که تعیین میکنه دیگران چگونه با شما برخورد کننداگه بخوای از رفتار و گفتار اطرافیانت ایراد بگیری ی موقع میبینی هیشکی دُورُ وَرِت نیست و تو تنهای تنهایی اون موقع متوجه میشی برای داشتن زندگی شاد باید گاهی اوقات خودتو به خریّت بزنی. درسته زندگی همش شیرین نیست ،ولی همش هم تلخ نیست . وقتی میخوای با یکی صحبت کنی ببین از چی و یا کی بدش میاد ،اصلا راجع به اونها صحبت نکن ،و یا در مورد مشکلات زندگیشون و یا وقایع تلخی که ازشون شنیدی نپرس مثل طلاق، اختلاف خانوادگی ،مشکلات شغلی و... ،اگه دوس داشته باشن بدونی خودشون برات توضیح میدن اما اگه دوس نداشته باشن سوال هم بپرسی طفره میرن یا اگه هم بگن بعدش ازت متنفر میشن ،پس بهتره اصلا نپرسی😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


متنفرم ازپاییز

پاییز فصل بسیار زیبایی هس 

هرجای زندگیتون خدا رو کنار زدین ،شیطان جاشو پر میکنه  ،وقتی با کسی بحثت شد فک کن ببین کجای کار مقصر بودی ،شاید ی جایی ی حرفهایی زدی که نباید میزدی،شایدم رفتاری کردی که نباید میکردی ،شاید ی جایی کم گذاشتی ،شایدم ی جایی زیادروی کردی ،شایدم ی جایی نباید حریمو میشکوندی حریمو شکوندی،من معتقدم از ماست که بر ماست .سعی کنید تا اونجایی که میتونید در مورد مسایل خصوصی زندگی دیگران از کسی سوال نپرسید ،و هرچه درمورد دیگران کمتر بدانید بیشتر حریم را رعایت کردین در نتیجه آرامش بیشتری خواهید داشت. این رفتار شماست که تعیین میکنه دیگران چگونه با شما برخورد کننداگه بخوای از رفتار و گفتار اطرافیانت ایراد بگیری ی موقع میبینی هیشکی دُورُ وَرِت نیست و تو تنهای تنهایی اون موقع متوجه میشی برای داشتن زندگی شاد باید گاهی اوقات خودتو به خریّت بزنی. درسته زندگی همش شیرین نیست ،ولی همش هم تلخ نیست . وقتی میخوای با یکی صحبت کنی ببین از چی و یا کی بدش میاد ،اصلا راجع به اونها صحبت نکن ،و یا در مورد مشکلات زندگیشون و یا وقایع تلخی که ازشون شنیدی نپرس مثل طلاق، اختلاف خانوادگی ،مشکلات شغلی و... ،اگه دوس داشته باشن بدونی خودشون برات توضیح میدن اما اگه دوس نداشته باشن سوال هم بپرسی طفره میرن یا اگه هم بگن بعدش ازت متنفر میشن ،پس بهتره اصلا نپرسی😉
یکی میشناسم قرص اعصاب خورددندوناش ریخت


عزیزم چه ربطی داره ادم مغزش سالم باشه  مهمه یا دندون من 7 ساله دارو میخورم... وقتی روانت اسیب ببینه اشتهای خوردن هم نداری 

آخرش مهاجرت میکنم🤝..  این خط__این نشون🤙🏼😌😎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792