2789
عنوان

بیبی

67 بازدید | 19 پست

به دادم برسیدددد...دوستان من قصد بارداری به هیچ وجه نداشتم تا پنج سال بعد..ولی اون شب سر یه اشتبا منو همسرم فک میکنم حاملم ..الان یه هفته از رابطه گذشته..و من بشدت درد سینه دارم و حس میکنم بزرگ تر شدن...اشتهامم زیاد شده..منو تاریخ پریودم نرسیده که مطمئن بشم..ولی بچه رو نمیخام اگرم باشه..عصر میخام برم دکتر زنان.. چیکار کنم پیشنهادتون چیه؟ دکتر برم راه داره ؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سقط عمدی عوارض داره. بچه ها عشقن. هنوز که معلوم نیست واقعا بارداری یا نه؟ ولی بودی نگهش دار عاشقش می ...

 من خودم واقعا بچه دوس دارم ولی شرایط الانم عصن اجازه باردار شدن بهم رو نمیده..و شوهرمم عصن راضی نیس واقعا

خداکنه پریود شم و اینا همه توهم باشه

آره مطمئن باش . اولا خیلی خیلی درصدش کمه با یه بار سریع بگیره . حداقل باید دو ماه مدام این کارو کنید بعد اینکه باید زمان تخمک گذاریت باشه . مطمئنم واسه اینه که میخوای پریود شی . برو یه آزمایش بده خیالت راحت شه . 

مآ کِه دآستآنو میدونیم ، وَلی تو خآلیتو بِبَند .️
الان میشه بگی منکه منکه شیش روز پیش اقدام داشتم واقعا راه داره فهمید حاملم یا ن؟؟

ببین برو صبح ناشتا آزمایشگاه بگو آزمایش بارداری میخوام بدم تا بعدظهرم جوابشو میدن همین . بدون نسخه دکتر میتونی بری 

مآ کِه دآستآنو میدونیم ، وَلی تو خآلیتو بِبَند .️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز