سونامی1212 مدیر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 298 بازدید | 36 پست سلام بچه ها من از وقتی عمل کردم روح و روانم بهم ریخته از ی دختر شاد تبدیل شدم ب ی دختر روان پریش و پر از استرس چن روزه میخوام خودکشی کنم اما دلم نمیاد چون هم نامزد دارم هم اینکه مادرم ناراحت میشه از اینکه بقیه بعد من غصه دار بشن ناراحت میشمچکار کنم 1402/07/12 | 10:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 منم ی عددعملیم🙋♀️زمان میبره حساس نباش بهش یکسال الی دوسال طول میکشه چن وقته عمل کردی ، چقد چسب زدی
saharkhanoooooom عضویت: 1398/03/14 تعداد پست: 2216 چن وقته عمل کردی ، چقد چسب زدی من الان ۱۰ماهه..۵.۶ماه چسب زدم. دخترم معجزه ی زندگیمه.مرسی خداجون
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 من الان ۱۰ماهه..۵.۶ماه چسب زدم. راحت کار خونع اینا انجام میدی مشکلی نداری نمیترسی از افتادگی
saharkhanoooooom عضویت: 1398/03/14 تعداد پست: 2216 راحت کار خونع اینا انجام میدی مشکلی نداری نمیترسی از افتادگی نه دیگ الان دبگ افتادگی نداره..تادوماه باید سرتوبالانگه داری ک افتادگی پیدانکنه بعدشم خب کارسنگین نبایدانجام بدی تایمدت رو روال بیفته وجابیفته دخترم معجزه ی زندگیمه.مرسی خداجون
سوگند2020 عضویت: 1402/07/12 تعداد پست: 119 این چه حرفیه باباباید تا یک سال صبر کنی تا خودشو نشون بدهبرای بعضیا حتی دو سال هم طول میکشه تا شکلی که میخوان بشه بینیشونمن که پیش دکتر مسعود راستکاری عمل کردم بعد یک سال تازه اونی که میخواستم شد
zhrsabr عضویت: 1401/04/30 تعداد پست: 4779 درست میشه دختر خیلی عجولیامامان منم عمل کرده چند ماه اول دهن مارو صاف کرده بود بس که میگفت اینجوریه اونجوریه